مشق آبی

پیک آدینه پنجم و ششم ابتدایی

مشق آبی

پیک آدینه پنجم و ششم ابتدایی

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

پیک رحلت - شماره ی 11

 پیک یلدا پایه ی پنجم 

دانلود به صورت Pdf

دانلود به صورت Word


دریافت پیک شماره 13

دانلود پیک شماره 13 به صورت Pdf

دانلود پیک شماره 13 به صورت Word


دریافت پیک شماره 14

دانلود پیک اربعین


دانلود پیک شماره ی 15 ، پیک رحلت

21و 22 و 23 دی ماه 91

دانلود به صورت Word

دانلود به صورت Pdf


دریافت پیک آدینه ی شماره 16 پایه پنجم پنجم

دریافت به صورت Pdf

دریافت به صورت Word


دریافت پیک شماره 17 

در سوال 4 قسمت هاشور خورده قاعده و ارتفاع متوازی الاضلاع هر دو 14 می باشد .

دریافت به صورت  Word

دریافت به صورت Pdf


پیک شماره 18 پایه ی پنجم 

دریافت به صورت  Word  فونت تحریری

دریافت به صورت word با فونت B koodak

دریافت به صورت  Pdf

برای مشاهده پیک با خط تحریری فونت مورد نظر را دریافت کنید 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۹
Ramin 181

نظرات (۶)

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

پاسخ:
پاسخ: سلام . تشکر از نظر لطف شما . موفق باشید
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید. موفق و پیروز باشید.

پاسخ:
پاسخ: سلام . تشکر . شما هم موفق باشید
۰۹ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۸ رحمانی-شاهد
حاج رامین سلام عرض شد.
عرض تسلیت دارم خدمت تون .
از مطالب مفید و پرمحتواتون هم کمال تشکر و قدردانی را دارم.
موید و سربلندباشید دوست همیشه سرفراز من. یا حق

پاسخ:
پاسخ: سلام . متشکرم همکار محترم . ایام بر شما تسلیت باد .
سلام
ازاین که برای بچه های ابتدایی به خصوص پنجمی‌ها مطالب مفید ی قرار
می دهیدممنونم.

پاسخ:
پاسخ: سلام . ممنون از لطف شما .
ممنون همکار عزیز واقعا وبلاک مفید و زیبا و پر محتوایی است . زحمات شما کار من و بسیاری از همکاران را راحت کرده ، از شما کمال تشکر را دارم لطفا نمونه سوال از درس های مختلف چه به صورت ورد و چه PDF بیشتر در وبلاگتون قرار دهید . با تشکر

پاسخ:
پاسخ: سلام . ممنون از حضورتون . چشم همکار محترم . موفق باشید .
۱۲ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۷ مصطفی میرزایی
«گفتم خدایا همنشینم باش، گفت من همدم کسانی هستم که مرا یاد کنند. گفتم چه آسان بدست می آیی، گفت پس به همین آسانی از دستم نده»
سلام
خیلی خوشحال شدم که به ما هم سر زدید.تبریک میگم،وبلاگ شما خیلی خوب و عالیه.من سعی میکنم همیشه خودم نمونه سوال و کارهای تمرینی دیگه رو طراحی کنم و تا الان هم اینطور بوده.اما پیک های شما خیلی عالی هستند.من چند نمونه ای کار کردم و میدونم چقدر وقت میبره.یکی از پیک های شما رو دیروز به بچه ها دادم و اگه اجازه بدید اونا رو بزارم رو سایت.
شما یک الگوی خوب برای امثال ما که خیلی جوونیم هستید.

پاسخ:
پاسخ: سلام همکار محترم . ممنون از لطفتون . هر چه هست برگ سبزیست تحفه ی درویش . البته اشکالاتی هم تو برخی پیک ها هست اونم به بزرگواری خودتون ببخشید . در خدمت هستیم هر وقت لایق بدونید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی